Alla inlägg den 24 september 2008

Av bessibus - 24 september 2008 16:34

klipp efter klipp laddas upp, men det är några av mina favvo klipp och ni måste inte kolla på dom så klaga inte över att de är många.

hur som helst, älskar när hide and seek kommer in i detta klipp.

åså himla bra. i love it. ursäkta den dåliga kvaliten.


Av bessibus - 24 september 2008 16:27

haha förlåt för alla klipp men jag har precis lärt mig o då bli det en del.

hur som helst, jag kollar på supernatural ibland, det är en ganska så skit bra serie, det är liksom en JAG serie, typiskt att jag ska gilla den. och här kommer mina favorit bloppers till de hela.

favortien i detta klipp ligger ca 2.10 min in.

"i just ripped my pants" sry om det är stav fel men det är så himla roligt, asgarvade som fan när jag såg detta första gången för typ hur längesen som helst. tänker nu dela med mig lite. så enjoy o hoppas att ni får er ett härligt asgrav.

/e

oc.

Av bessibus - 24 september 2008 15:52

jag älskar bara musiken i detta klipp.

hallelujah - imogen heap, det är såå fint. älskar det bara.


Av bessibus - 24 september 2008 14:23

denna film är väl ändå guld värd.

får mig alltid på bra humör.

för der som inte sett den råder jag verkligen er att se den!


Andrew: Well hey there pretty lady.
Monique: Ew! What... what are you hitting on me?
Andrew: I was just...
Monique: [mimicking] "I was just... nyuh". OK, let me put a stop to that little brain fart right now. Girls with asses like mine do not talk to boys with faces like yours

Av bessibus - 24 september 2008 13:48

jag sitter här.

jag gör ingenting.

tiden bara går förbi.

är helt tom på insidan.

det känns ihåligt.

som om man skulle knacka på mig så skulle det låta..

jag ska ta bort all "glad" musik från ipoden tror jag.

känner inte för "glad" musik. jag känner för hård, brutal, ekande musik.

som går ut i varje ven. och lämnar ett spår.

allt som nyss va bra blev upprivet..

det lilla jag inte tänkte på tänker jag på nu..


en låt som ligger mig varmt om hjärtat.

red hot chili peppers - under the bridge (city of angels)

/e

it

Av bessibus - 24 september 2008 13:44

måste ha många inlägg idag, dampa inte på mig för det.

Av bessibus - 24 september 2008 13:29

idag kommer det bli mkt musik inlägg tror jag, vissa betyder mer än andra, vissa är enbart här för att dom är bra, ta dig gärna lite tid o lyssna o kommentera gärna. kanske ngt förslag till en bra låt. sånt uppskattas alltid.

och jag letar just efter en låt som verkligen beskriver hur jag känner, börjar må skit så flyr in i musikens värld nu. min lilla "bubbla".

maroon 5 - harder to breath

/e

Av bessibus - 24 september 2008 12:45

ursäkta mig men jag är aggro nu, helt total traschad.

jag är så jävla lack att de finns inte!

va fan tror han! jag säger: dra åt helvete! han: men vi kan väl snacka?

äru dum eller?! du får eller förtjänar inget alls från mig, du har redan förbrukat dom chanserna, så låt mig bara va!

jag älskade dig så enormt en gång, men du har sårat mig så himla stort att de finns inte. du gör mig bara besviken o all den smärta du utsatt mig för går inte att förlåta.

jag vill inte ha ngt med dig att göra, trodde jag gjorde det klart för mig sist. får väl göra det en sista gång.

så ett brev.. få ord, och ett slut på detta. så jag kan gå vidare.

så jag kan lämna allt bakom mig. en gång för alla.

jag hatar dig, pappa..

Ovido - Quiz & Flashcards