Alla inlägg den 27 september 2008

Av bessibus - 27 september 2008 10:50

igår va jag med moa på stan, köpte:

  • 2 st bas linnen på h&m för 49.50 kr/st 
  • 1 st hood tröja på bikbok för 299 kr.

finnns bilder längre ner.

sen efter stan va jag med sara, o vi åkte ut på äventyr i jälla :D haha! herregud, det va svårt att hitta den där jävla cykelbanan.. vägarna tog ju sluta hela tiden!!!! men vi hittade den sen, saken va ju att jag visste precis vart den låg med vägarna dit va heeelt. man ska cykla genom hela uppsala först typ.. hur som helst, vi började cykla dit utan lysen på ngn av cyklarna så vår liv försäkring va min mobil.. sen när vi väl kom till jälla skulla vi fortsätta en bit o där tog väggrenen slut.. och de va bäcksvart.. fy fan troddde att vi skulle bli påkörda där ett tag..

men vi kom fram vid 19.30-20 o där spenderade vi våra timmar fram till 00.15 då vi började vår färd hemåt. vi tog tid o för er nu som vill veta tar det ca 45 min att cykla  från jälla till city, lämna en cykel. o ta sig till skolgatan. onykter. haha, det tog säkert 5 min att kunna öppna låset. haha, lite problem va de. men men, nog om det.

så idag är det lördag, känns som typ söndag har ju varit ledig sen i torsdags.

så vad händer idag då?

jo, klockan 12 är det en visning på mammas o min nya lägenhet, vi flyttar ju i april nästa år. helt nybyggt, mer centralt, längre bort från de jag känner. jag blir granne med skolan.. jippi. *host, host* jag är ganska emot det efter som vi flyttar mindre o dyrare, förstår inte hur vi ska få ihop det. men men det löser sig.

vad händer sen då? jag vet inte, ska kanske spendera lite tid med moa. har grov skip-bo lust. haha! oh, hurrni igår försökte jag sakta men säkert "lära" mig poker.. haha, krävde hjälp heela tiden. :P hah, annars hade det u gått helt åt helvete. haha! hur som helst känner att det är dags att börja fixa sig nu om jag ska hinna.


dagens låtar är :

The Flaming Lips - du you realize?

keri hilson - energi, sjukt bra låt, har lyssnat på den sjukt mkt den är inte dålig än.


så ha det bäst, people.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards