Direktlänk till inlägg 6 september 2008

livet är som en sång.

Av bessibus - 6 september 2008 10:57

har ni tänkt på det ngn gång?

att livet kan beskrivas nästan ordagrant i olika låtar?

det har jag, för jag flyr in i hög musik när jag mår dåligt. jag lyssnar nästan alltid på musik, jag älskar musik och kan ha lite konstig och utspridd musik smak ibland.

hur som helst, jag tänkte skriva upp lite låtar jag brukar lyssna på ofta när jag mår dåligt, och som beskriver mig ganska så bra.

så enjoy, ha det bäst. puss!


avril lavigne - nobodys home

maroon 5 - she will be loved

the platters - the great pretender

the weepies - nobody knows me at all

oasis - wonderwall

Haley James Scott - halo

christina aguilera - the voice wihtin

the beatles - help!

kelly clarkson - sober

foo fighters - the one


detta är då bara några. men det är ett smakprov typ.

 
 
Ingen bild

kålpuddingen

7 september 2008 18:33

åh, gumman vad vi är lika ibland! :'(

 
Ingen bild

svar.

8 september 2008 18:36

vem e du? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards