Alla inlägg den 14 april 2009

Av bessibus - 14 april 2009 17:24

alltså vf börjar jag inte med saker och ting tidigare?!?!!?!
va faan e felet på mig :O

har nu 1½ artikel kvar och ett arbete om yoga :O TILLS IMORGON!

på allt mår ja fett illa och är ngt trött.

mat sova plugga? mjo blir nog så!


seriöst beach 09 närmar sig med storm steg! och är kroppen fit.. nej allt utom det.

friskis pass några ggr i veckan är de nu som gäller!

INGA UNDANTAG!

sätta upp dagar och tider. gå själv eller med ngn spelar ingen roll. jag måste träna!


hänt idag då? jo för hade jag skola.

datorkunskap! så himla tråk. koncentrationförmågan är = noll!

efter skolan som slutade 12 drog jag med sara och köpte mat för att sedan dra till hennes polare äta och börja på en artikel tillsammans.

trevligt.

vi har allfakta nu ich ska sättas ihop och skrivas fint på datorn imorgon efter skolan!

sen ära ju praktik som gäller SUCK!

är itne pepp på de.

sjukanmälning? nja kankse inte men skulle inte va fel eller.


aja måste hjälpa till med maten nu.

solongsuckers

/selin

Av bessibus - 14 april 2009 10:08

jag hatar datakunskap!

så himla tråk!

men men får sluta tidigare.. :) då ska jag springa hem och hämta ett papper. senska jag och sarah gå hem till mig hämta ett papper och sen dra till sarah's kompis och plugga lite.

samhällskunskap står på schemat.


en annan sak jag vill påpeka är att folk är jävligt intressanta.

mkt mkt intressanta.

aja, skolan kallar.

bloggar senare.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards