Direktlänk till inlägg 16 april 2009

test för att jag har tråk.

Av bessibus - 16 april 2009 15:30

Lovar du att vara ärlig? alltid
Du heter: elisabeth
Smeknamn: Selin, ez, bettan, can go on forever
Låt just nu: nej - raymond och maria
Om du röker: jo
Beroende av: nikotin, vänner, musik och datorn
Favoritkaraktär(er) i bok: mpste säga, bella o edward -om jag kunde drömma, o lalala..
Vad tror folk om dig? em, fråga dom..?
Stämmer det? jag hänvisar till dom.
Vad får du oftast komplimanger för? Utseende.
Vad säger du för att imponera på någon? hahahahah, ja du..? 

Hur imponerar man på dig? jag e svår.. men va dig själv o hoppas på det bästa, men typ va go o glá xD
Brukar du skratta för dig själv? haha det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? förlåt tt jag stack typ.

Vilken är din favoritmålning? har ingen.
Vart bor du? Uppsala
Trivs du där: Jorå
Äger du några converse: Nej, men vill :)
Festar du mycket: enligt mig, nej. men frågar du ngn annan så?
Brukar du bli full: Ja, det händer
Vad har du för mobiloperatör: Telia
Är du allergisk mot något: alvedon
Har du haft sex idag: Nej.. hahaha, men skulel ävl inte skada.. (a)
Nästa mål i ditt liv: börja träna regelbundet, klippa mig och färga hår och ögonbryn + bättra på min bränna.
Hur svarar du i mobilen: Olika, oftast typ hej gumman/gubben^^
Vem ringde du senast: no idea.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Som om jag minns det!? :O
Antal sömntimmar inatt: typ 5
Sov du ensam: Yes
Tycker du om din pappa: nej

Brukar du komma i tid: Väldigt olika, men mest itid.
När mår du bra: när jag är m mina vänner.
När blev du fotad senast: oj.. ja du..
Hur känner du dig nu: Neutral
Vanligaste färg på dina kläder? hehe, färglöst..
Vad tycker du om fötter: typ inte.
Är du smart: i have my moments^^
Är du aktiv i skolan: Periodvis
Vad saknar du: några få personer.
Hade du en bra kväll igår: nej
Favorit dryck på morgonen: KAFFE!!
Rakar du benen: Japp
När brukar du gå och lägga dig: Sent
Är du blyg: sällan, men de händer
Sysslar du med någon idrott: nope, men friskis kort, som måste börja nyttjas mer
Vill du hellre ha mail än brev: Brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tvivlar
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: asså nu ska vi komma fram till en sak, att jag brukar omedvetet äta cp lite innan jag ska dricka typ o ibland äter jag jätte mkt, så de e olika men typ normalt-mkt? beroende poå va de e också..
Har du spytt offntligt: *tänker* tror inte de,,?
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: em, no idea, tänker dock bah kulturnatten..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: knulla, runka, pissa. (a)
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: ni vet vilka ni är
Är du nöjd med ditt liv: nja, skulle jag inte påstå, men akn kanske bli.
Om inte, vad vill du ändra på: inställning, o rent ut sagt lite annat som inte ska nämnas här.
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? em.. min egen?
Är du bortskämd: Nej, långt ifrån
Vad gör du i morgon: skola sen vet jag ej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards