Direktlänk till inlägg 16 april 2009

för jag jag älskar sånt!

Av bessibus - 16 april 2009 15:26

sista:

1. mening du sa: - men jag vill inte ha dom

2. personen du pratade med: - mor
3. du fick sms av: - sarah
4. du kramade?: - hmm.

idag:

5. kläder: - jeans, linne kofta sjal
6. bättre än igår: - jo


imorgon:

7. är det: - fredag :D
8. planer: - hemma, skola, ?


favorit:

10. nummer: - 5
11. färg: - Svart
12. årstid: - Sommar


frågor och svar:

13. saknar du någon?: - m
14. humör för tillfället: - trött och seg

15. det första du gjorde i morse: - somna om.
16. vad åt du sist?: - plättar m sylt + kaffe

17. vad irriterar du dig på?: - folk som inte har ettliv så de måste hacka på andra.
19. vem tänker du på just nu?: - ingen kommentar
20. tror du att personen tänker på dej me?: - nej
21. vart reste du sist?: - hälsingland
22. vad gjorde du igår kväll?: - msn, plugg, tv

23. liknar du din mamma eller pappa?: - Pappa :@
24. ler du ofta?: - Joda.?
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): - kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: - Oftast
27. i vems säng sov du i natt?: - min
28. vilken färg har din tröja?: - Grå..


sorg:

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: - yes..
30. har du någonsin gråtit dig till sömns?: - Ja..
31. gråter du när du skadar dig?: - beror på vart och hur ont de gör :P


lycka:

32. är du en glad person?: - mer nu än förr
33. vad gör dig glad?: - Människor
34. önskar du att du var lyckligare?: ja
36. kan musik göra dig glad?: - Alltid


kärlek:

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: - Ja
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: - Ja
39. har du en flick/pojkvän?: -  no
40. är du nöjd med det?: - nja
41. är du kär?: - nej


hat:

41. vem hatar du verkligen?: - finns ju några flickor och en man
42. har du någonsin gjort en hat-lista?: - Tror inte de
43. är du en mobbare?: - jo men verkligen NOT
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: - Ja. några ggr
45. har du blivit sviken någon gång?: - För många gånger.


Skolan:

46. gillar du skolan?: - nja
48. värsta ämne?: - svenska in my ass
49. har du spytt i skolan nån gång?: - Nej?
50. är skolmaten god?: - Sällan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards