Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

va fan äntligen!

Av bessibus - 23 februari 2009 20:33

japp nu har jag äntligen slutat pilla på svenska artikeln. kom upp i 410 ord med, så det går ju inte o klaga på. bara allt annat xD

hadfe iaf med allt man skulle så G borde jag ju få.. eller?


ska kolla egenom sh innan jag går å lägger mig med. stryka underlite o så.

verkligen kolla på oh-bilderna så jag vet vad det är jag ska prata om. även fast vi ska redovisa på måndag så känns de skönt att ha lite gjort innan o att man kan de någorlunda bra innan man står där inför klassen o ska kunna de in o ut. ska ju föra en diskution sen.

vi har ju ämnet om sexförbrytare o våldtäktsmän mm. jag ska upplysa om att som tjej blir man ordentligt upprörd! :@

för de e ju typ bara tjejens fel att killen blir så  "upphetsad" att han måste gå på oss! va fan, o lyssna här liksom de är mer okej att förgripa sig på tjejen om hon är full, har nedsatt funktion i kroppen eller har en psykisk störning!!! VA FAN ÄR DE FÖR FEL M FOLK!!!


 menmen. just nu sitter jag här och tänker. på mitt liv. på 3 andra personers liv. om hur de påverkar mig. om hur jag tycker att några av dom är så himla starka. osv. helt sjukt.


men men. inge mer svammel från mig.

vi hörs selin.

 
 
Ingen bild

Anna, någon du inte känner :P

8 juni 2009 16:21

Ja, det är ju för fan så! Eller, aa. Det va mer så förrut. Asså man får typ inte säga så som polis, men dom tänker ju fortfarande så. Lixom ''vad hade du för kläder på dig?'' Vafan har det med saken att göra!? Man få väll klä sog hur fan man vill! Jag ska ju fan kunna gå naken på stan utan att bli våldtagen! Det har inte med saken att göra hur man klär sig, ett nej är ett nej. Och om den kvinnan inte säger nej utan istället kanske skriker så får man ju fan fatta att om man skriker betyder det att man inte vill . OCH FAN TA DOM SOM SÄGER ATT MÄN ÄR MÄN, OCH DOM BETER SIG SOM DOM GÖR. Det är förfan inte sant. Det är tillexempel jävligt ofta som man skyller ifrån sig med att säga tillexempel att hon ''retades'' med honom ellre att hon hade kort kjol lr stötte på honom. Det är oxå jävligt många som sitter i DOMSTOLEN som säger ''Men hon klädde sig utmanande, skyll dig själv om du bara har ett snöre mellan benen'' HAR FAN INTE ME SAKEN ATT GÖRA. Men det är alla som sitter där, i domstolen och polisen, tänker så. Och det tycker dom gör fallet mindre, och det är helt sjukt. Aja. Du borde läsa boken ''En riktig våldtäcksman'' och ''Flickan och skulden''. Dom handlar om samhällets syn på våldtäckt. Dom är jätte bra, och jag tror att du skulle gilla dom om du är intresserad av att veta mer om sånna här saker o så.
Btw råkade jag bara komma in här när jag sökte om Samuel Haus, väldigt snygg kille är han! :P

Ha det bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards