Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

jag har sjuka tankar ibland, jag vet..

Av bessibus - 22 februari 2009 20:42

men ibland jkan jag börja tänka, vad skulle hända om min mamma dog typ imorgon.. vart skulle jag ta vägen? vad skulle jag känna?

i nuläget har ju mor o jag som tidigare sagt inte så bra relation, vi stör oss på varann så himla mkt! men jag älskar ju henne, jag gör de, mer än vad jag själv tror.


jag tänkte på detta idag, om min mamma skulel dö asså.

tanken kommer att jag skulle må så sjukt dåligt, att jag inte sa jag älskar dig, att jag inte sagt dom orden på ja säkert 1-3år el ngt. jag menar hon har sagt de till mig, o jag har typ sagt desamma, men inte just orden jag älskar dig. vf är det så svårt för mig?

är det för att hon hela tiden klagar på mig, tycker jag är halvt dum i huve, lat, egoistisk som hon så fint sa häromdagen då jag ville sova i ca 20  min till.. jag ska ju inte säga att jag är bättre, men de e ju hon som får mig på dessa jobbiga humör, de e hon bla som utlöser dom, mina humörsvängningar, mina små utbrott mm..

jag kan verkligen inte svälja det som jag borde, jag exploderar verkligen, precis som hon, men om man säger det (som jag självklart sagt) så ryker ju hon till o säger, "de är jag ju inte alls! nu får du fanimig ge dig elisabeth".

men vi är för lika hon o jag, som två pluspoler som bara stöter bort varann..


jag satt o tänkte på tatueringar sen.

om min mamma skulle dö inom detta år, ska jag så lätt tatuera in hennes födelse datum i romerska bokstäver på min fot.

kanske låter dumt men jag skulel nog inte göra de om hon dör när jag e typ 40 el ngt.

vi e ngt sega på att dö i vår släkt, o när vi dör dör majoriteten av ngn sjukdom, el cancer, elelr vissa dör av hög ålder, men mest pga sjukdommar. men vi är ändå väldigt sega på att dö..

jag tror att min mamma kommer dö i förtid.

det tror jag, o jag tror att hon kommer dö när jag behöver henne som allra mest. vf? jo för att världen ska kunna jävlas med mig mer^^


nej nu svamlar jag på om jag vet itne vad. och jag ska upplysa om att jag inte riktigt vet va de e med mig just nu.

jag är ngt off. men men, verkligheten kallar.

/selin

 
 
Rasmus

Rasmus

22 februari 2009 22:11

Låter bekant det där. Jag och min mamma ryker ihop som fan jämt och ständigt.. Var dag .. Jag lovar, men jag skulle inte kunna tänka mej en värld utan henne. Och i min släkt dör alla segt också. Jag har levt egnom 1 begravning i hela mitt liv och det va min gammel mormor och min mormors syster som hade dött med 2 veckorts mällanrum. Tack gode värld att jag inte behövt uppleva flera än... Men jo, jag älskar min mamma, hon och jag mo va lika och ryker ihop, men jag älskar min mamma ändå ^^. Hoppas du och din mamma för en bättre relation babe ^^

kram kram

http://http;//sheargenius.blogg.se

 
Simon

Simon

22 februari 2009 22:27

sv: tell me about it! :( så fort snön försvinner kommer ju livet kännas lite lättare i alla fall! haha

http://www.romu.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards