Direktlänk till inlägg 30 november 2008

sunday calling

Av bessibus - 30 november 2008 13:13

söndag, jag hatar söndagar. men ska alltid göra så mkt på dessa dagar..

även fast det borde va en vilodag.

min mage gör ont. jag mår lite illa. och huvudet värker. sk ajg ta en tablett..? nej men orka. kan ha ont en stund.

jag känner för att va kreativ. leka runt lite.

måla, skriva. tänka. leka. mysa. baka.

jag vill göra så mkt, men inget blir av. vf?

ja det tål väl att tänkas på.

tv går. kollade precis på idol. första hela programet jag ser..

klockan äe 13.16 o dagen flyter på.

tider går fort fast ändå så himla långsamt.

borde plugga lite nu.

borde verkligen göra det.

men jag vill se p åfilm.

jag vill inte göra ngt.

jag vill bara va,

men lycka till. jag måste göra saker idag känns det som.

jag borde göra saker idag känns det som. eller så skiter jag i det  o degar idag o gör dom imorgon.

o praktik plats borde jag skaffa mig.. faan att jag inte har ngn.

hatar det o jag vill inte va på en frisörsalong som säljer smink som marina vill.. jag vill va ngn annan stans!

o jag vill åka härifrån. bort från skit o sånt, bara dra. sara vi skulle tagit resan till marocco för 1.700 typ.^^

aja, men nu e jag fast här i uppsala.

fast i skiten.

jag har en jobbig vecka framför mig.. men jags ka klara det. det ska jag.

jag vet att jag kommer gråta floder. jag vet att jag kommer på skit, men jag vet också att jag kommer må bra.

längtar till helgen, till fredag efter skolan.. då jag tror att allt kan bli bra.

då jag faktiskt tror att jag kan må bra.

då jag tror att jag verkligen kan glömma allt för några h.

ganska många. i hope.

o hurri, jag e lycklig, jag har sovigt ca. 8-9h :D mirakel.

det känns osm att det är på bättringsvägen. men jag vet med mig att det blir sämre.  positiva jag liksom.

jag orkar inte riktigt bry mig längre om hur dessa inlägg blir rörigare o rörogare att läsa, jag skriver av mig just nu, om det mesta.

jag mår lite bättre av de. så.

tårarna börjar rinna.

jag lyssnar på eva cassidy - time after time.

så det är inte så konstigt.

aja. jag vill duscha nu. eller bada. o sätta på mig mys kläder o bara va.


detta är lite tankar från mig. klockan är nu 14.29 o det är söndagen den 30 nov -08, första advent.

ha en bra dag people.

/e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards