Direktlänk till inlägg 29 november 2008

lördag är ingen annan lik

Av bessibus - 29 november 2008 14:21

idag vaknade jag "tidigt". eller det kändes tidigt. trots att jag sovigt ganska länge.

träffade p o vi cyklade till ekeby o träffa elin.

vi gick runt i de fulaste  kläderna, såg ut som om jag skulle in på operation.^^

men men sen slutade elin o vi drog.

p o jag drog in på trianon o hälsade på sara en stund. mkt trevligt.

nu e jag hemma har precis ätit lunch o ska väl "snart" dra till kyrkan..

orkar inte egentligen. magen värker o jag e små trött. tessi har lämnat mig.

jag blir inte ensam för de men hon är alltid där. it's not the same without her.

så om ni e i trakterna kom gärna in i löterkyrkan 18.00 för 1 h musik o sånt.

kolla på en "fjollig" dans som bara är störande. man tror att hon ska bränna upp heela kyrkan.

aja, när klockan är typ 8 el, ngt är de p som gäller. kanske elin, vi får se, vore sjukt kul. men vi får som sagt se.

detta är då min lördag som hittills varit helt okej.

inge bråk än, men stämningen hemma är lite konstig.

i don't like it.

mor min litar inte alls på mig, fast hon typ gör det.

btw nästa vecka fyller jag ju år. så så lär de ju bli kul hemma.. not.

ska ut, jag vet de. tänker itne sitta hemma en sån dag. aldrig,

vi ska ut o äta några o jag o sen bowla eller bio.

får se. sen vill jag bara ut! så är det! jag vill ut ut ut!

mor min jobbar så ingen e hemma.

 snacka om att jag bakar in allt i detta inlägg^^

borde lära mig att ta en sak i taget.

klockan är nu 14.29 jag sitter hemma o dricker glögg..

tråkar ihjäl.

kan det inte hända ngt snart?

men jag har ju mina planer. ska strax fixa mig lite. håret e KATASTROF!

jagmåste ha en plattång så är de bara!


namnet är selin o detta är min blogg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards