Direktlänk till inlägg 28 november 2008

30 saker du inte visste om mig.

Av bessibus - 28 november 2008 19:09

1. jag är sjukt rädd för spindlar.. en stor fobi

2. jag älskar att åka bil :)

3. men jag kan inget om den^^

4. jag har ibland grov rök-abstinens.

5. jag vill tatuera mig.

6. jag älsar att blogga

7. jag gillar att knäppa kort. på mig o andra^^

8. jag är sockerberoende

9. jag har inte mkt till bollsinne

10. jag har fått försmak eller vad man säger för kläd poker.. mkt mkt kul ^^

11. jag älskar mina vänner överväldigt mkt.

12. jag älskar att se på film osv.

13. jag älskar rock över alla andra musik stilar

14. jag har ett stort intresse för shopping. men pengarna räcker aldrig till.

15. skulle kunna bli vegitarian om man inte grillade kött på sommaren o åt julskinka på julen^^

16. jag har sjungt i kör sen jag va 6.

17. kommer sluta med det om typ 1-1.5 år

18. jag bråkar jämt med min mor.

19, jag har funderat på att dra hemifrån o inte komma tillbaka på ett tag.

20. jag hatar miin far.

21. jag tror inte på gud...

22. ... men jag tror på att alla tror på ngt, men alla kanske bara inte vet vad.

23. jag kolalr alltid mitt horoskop.

24. jag lider av gorva menssmärtor.

25. hoppas på att de försvinner nu när jag börjar med p-piller

26. jag borde ta tag i mitt liv mer.

27. o just ja... jag hatar mitt liv ganska grovt ibland.

28. är grymt fjollig ibland.

29. har typ sjukaste humorn^^

30. jag har väldigt många hemska minnen från min barndom.


haha jsukaste sakerna jag skrev, aja. ha det bäst film kväll väntar^^ puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards