Direktlänk till inlägg 21 november 2008

dagen har varit givande o kul samt jobbig o livlös

Av bessibus - 21 november 2008 17:03

imorse insåg jag att jag inte hade cyklen hemma.

så jag fick gå till skolan. inge fel med det men jag är som BAMBI. herregud jag kan ju knappt stå upp utan att ramla.. men jag har klarat mig hittills, men visst har jag låtigt och sett lite konstig ut på mina äventyr^^

väl framme i skolan. så hade jag hår med josse.

jag gjorde en svinrygg. helt okej, bra. sen en håruppsättning som jag inte riktigt kommer ihåg vad den hette. oh sen gjorde jag ungefär 1.5 till.. men de visade jag itne upp. blev inte jätte nöjd med dom..

sen va de lunch, o appro på det.. fickpinnar har otroligt många namn, men smakar ungefär lika dåligt allihop.

efter lunchen va det en lektion med anna-lena.

vi gick igenom hårfärger mm.. hur man gör om man ska färga si o så. och lite sådär. mkt givande. den formblåste vi. inte min grej direkt. även fast resultatet blev helt okej. men det är verkligen inte min grej.. och när huvudet börjar lossna från stativet x antal ggr tappar man fokus o slutar bry sig.

sen va det trafik kunskap. jiippi. detta är kul, drygt, jobbigt men mkt givande detta med, om jag hade haft åldern inne o kör mer bil o llt det där, så hade jag kunnat ta körkort efter denna kurs. allt jag får lära mig i denna kurs gör att jag kan klara körkorts teori provet galant. skit kul.. gäller bara att komma ihåg allt o plugga på. så jag slipper det sen ^^

skoldagen va slu vid 16. o då skulle jag hämta hem min cykel.. men det gick inte direkt bra.. jag fick inte ens in nykeln.. får hämta den senare..

nus ka jag dra o handla lite med mor min.

vi får se vad som händer ikväll. kanska träffar ngn av mina brudar :D

ha det underbart bäst

/e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards