Alla inlägg under december 2008

Av bessibus - 20 december 2008 11:25

You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

Your life,
a game
turn it up, turn it up with cocain
And everytime that you live is a time when you feel
and the only time you heal

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probebly dosnt meen a piss
will rip my heart apart

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

and for all of you that can relate to this to
and for all of you that can relate to this to

White snow
I know
You're one a place where I just can't go
But I hope you do remember
your snow dosnt warm you in december

You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

and for all of you that can relate to this to
and for all of you that can relate to this to

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probebly dosnt meen a piss
will rip my heart apart

You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

and for all of you that can relate to this to
and for all of you that can relate to this to

Now its to late(x13)

Av bessibus - 19 december 2008 19:01

jag vet i nte om ni provat det men det kallas självbestraffning. en avmånga olika. okej. jag behöver dte på ngt vis. detta o självbestraffning. förstår du det? förstår du hur faktiskt mkt jag behöver det?

jag vet att det inte är bra men jag är inte dum.

förlåt för min svaghet. men det är den jag är.

du vet vem du är, o jag evt vad du tycker o du vet vad jag tycker.

låt de bara va..

Av bessibus - 19 december 2008 15:48

fick sovmorgon idag. till klockan 10. så skönt. kom till skolan gjorde en naglenförlängning o sen drog jag till kuratorn.

mys. vi snackade musik o appro på det ska tipsa om en sjukt bra låt :D

promise and the monster. sjukt bra musik asså.

nu ska jag äta lite o sen lämna 2 cd skivor till grannen sen dra in till stan för att träffa lindell o hubbe. MYS.

mer hade jag itne på hjärtat.

promise and the monster - sheets

enjoy.

/e

Av bessibus - 18 december 2008 18:34

ja ni idag hade vi redovisning för st1:orna om stilanalyser för herrarna. ddet gick helt okej. slutade runt 10.15

stannade i skolan och åt lunch, sen gick jag matilda o sandra på stan.

trevligt.

vi besökte sara o så.

drog hem sen åkte mor o jag till plantagen (?) o lite annat därikring.

kom nyss hem så ska sitta här ett tag sen läsa lite i boken.

tråkigaste inlägget ever men pallar typ inte.

/e

Av bessibus - 17 december 2008 21:34

många inlägg idag o det betyder ngt.

musik tips kommer.

Rammstein - Ohne Dich

Av bessibus - 17 december 2008 21:17

min bok. mitt liv. mina tankar. i en bok men linjer. o bläck bokstäver, vissa fina andra nästan oläsliga. och denna sak lämnade jag i skolan för att jag inte orkade bära hem den! say WOOT!?! hur tänkte jag där? nej jag mår nog prima idag, jag behöver inte alls skriva av mig? ja när dne dagen komme rliksom. o nu sitter jag här, mår som ett dsihtsmhvcfw,hof (bokstavskombination) och behöver den! mer än någonsin! hatar mig sjlv just nu, för praktiskt taget allt! ALLT!

cp på allt! hata livet hata allt!

tankarna i selins huvud, 21.21 onsdag 17 dec -08

Av bessibus - 17 december 2008 17:29

britney spears - if you seek amy

Av bessibus - 17 december 2008 17:05

asså jag vet itneo m jag har så mkt tankar idag.

har min "tanke" bok i skolan. så kanske därför. men vad vet jag?

känner att de tankar jag har inte ska skrivas här. ALLS! d e inte officiella tankar bara tankar som passar mitt huvud o ingen annans.


            


senare kommer p hit, ska skriva ut igen.

 sen ska jag ba va, bara vara, bara inte göra så mkt.


o imorgon ska vi ha lektionen om herrkompendiet och dela ut stil analyserna.

kulkul, hoppas att vi får sluta sen.

orkar itn skriva mer obetydlig text.

puss på er-

/e



Ovido - Quiz & Flashcards