Alla inlägg den 30 december 2008

Av bessibus - 30 december 2008 18:20

ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, fy skäms på mig^^

men jag har faktiskt inte haft "tid".

igår vaknade jag, läste, drog på stan o va m sara sötot o vi va hela kvällen, kom hem o läste igen.

och idag har jag bara läst^^

har "äntligen" läst ut boken. "ljudet av ditt hjärta - stephanie meyer"

3:dje boken i twilight "serien", böckerna heter. 
(1,) om jag kunde drömma. (twilight)

(2,) när jag hör din röst (new moon)

(3,) ljudet av ditt hjärta (eclipse)

(4,) har intekommit ut på svenska men den engelska heter breaking down

och böckerna är så mkt bättre än filmen o filmen är sjukt bra^^

nej nej jag är itne alls smått besatt^^

funderar att köpa boken på eng, har lånat de andra av en kompis på sv, men jag måste veta hur allting blir^^ och så tränar jag ju upp min eng, inte för att de är fel på den^^


ska väl snart äta ngt. e lite hungrig, sen ska jag ringa moa, va lite lost när hon ringde sist. så vet inte om vi bestämde ngt eller inte :P


de va allt för nu.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards