Alla inlägg under december 2008

Av bessibus - 5 december 2008 19:52

japp de e ju min dag idag. o den började lite sjukt, eller asså jag har inte sovigt ngt alls typ 2-3h.

så är lite trött. dagen började bra. faktisk va glad hela dagen, men sen hände ngt på efter mddagen, vet ej vad, de blev ba nej men de e itne lika kul längre. men det blev ändring på det.

hursom helst. nu e jag här hemma o väntar på bästa vän o moooa :D

de e o köper snacks^^ på ica, vi ska se på film (mamma mia) här hemma eftersom jag e ensam :D

mkt mys. jag orkar typ inget annat.. kommer somna fort ikväll.

höll nästan på att somna i skolan idag under filmen, men gjorde inte de.

o tack hubbe älskade för att du bjöd mig på maten. <3

o moa o linda, tack för den vackra tavlan :D kommer komma upp på väggen helt klart :D

o tack mamma för det jag fick av dig, tyvärr köpte du fel tröja så jags ka byta den, men de e tanken som räknas o den va god.

nej ha de bäst.

/e

Av bessibus - 5 december 2008 07:41

va e de för dag idag?

nej de e ingen vanlig dag!

för det är selins födelsedag!

hurra hurra hurra :D

bilden bjuder jag på ;)


men GRATTIS till mig :D


Av bessibus - 4 december 2008 16:14

  • the libertines - what katie did
  • amy winehouse - rehab
  • The Kooks - Sway
  • mando diao - long before rock'n roll

Av bessibus - 4 december 2008 16:05

tänkte "förgylla" not.. eran dag med en text jag skrev idag i min ensamhet i cafeterian på skolan i väntan på de kära. <3

tors 4 dec -08 13.30

tomt, allt är fan tomt.
jag känner ingenting.
inte lycklig, inte olycklig. inte arg, glad, ledsen. INGET!
det ända jag känner är huvudvärken.
fått vätskebrist pga av alla tårar jag fält.
ögonen är röda, svullna o tröta.
kroppen känns slapp fast full av energi.
jag hann bara gå in innan jag bört ihop. 3 min o jag va "förströd" .
han påpekade de 3 minuterna o att de va okej att gråta.. (jag som typ grät floder)
och att jag skulel släppa på alla spärrar.
jag kom in som vem som helst.
kom ut som starkare o svagare o tommare.
50 min har aldrig varit jobbigare.
snart blire fler minuter, fler jobbiga stunder.
människorna kommer nu.
TACK SOM FAAN FÖR ATT NI FINNS <3


utan er idag hade det nog gått åt helvete. fy fan vad jag älskar er! ni anar inte hut mkt ni faktiskt betyder. nära eller inte. <3

/e

Av bessibus - 3 december 2008 19:37

jag har prov imrgon.

har jag pluggat? liite mkt lite. jag orkar typ inte, men ska väl snart gå in o börja. får jag över g äre bra. jag vet vf jag failar om jag nu än skulle göra det, och enligt mig kan jag ge en bra anledning. men ofta jag får ig. liksom^^ men jag orkar typ inte bry mig just nu.

men ska plugga snart.. som jag tidigare sa.

usch, hata prov! hata plugga!

aja, people ha det gött som fan.

/e

Av bessibus - 3 december 2008 19:31

finns det en låt som stämmer in mer in på mitt liv nu? säkert men just denna spelas mkt hos mig nu.

så jag säger bara welcome to my life.

Av bessibus - 3 december 2008 16:11

gud stanna tiden! jaag vill inte ha morgondagen!

jag gruvar mig som fan för kurator skiten, kommer jag kalla det nu!

det gör ont i magen o jag känner att tämopt jag haft när  jag sprungit ifrån allt inte finns längre. allt har helt enkelt sprungit fortare. o jag känner hur allt kommer ikapp! de e HEMSKT! rent ut sagt hemskt!

jag trodde aldrig attjags skulle behöva detta. aldrig, jag trodde inte jag skulel få mina "psykiska" problem eller vad jag ska kalla det. herregud! de är så grymt jobbigt. en 70:is o ett paket cigg tack!


mamma jobbar sent så jag e ensam ett bra tag tror jag iaf..

ska snart gå å laga mat ttror jag jag e lite hungrig.

köttfärsås m, spagetti står på menyn.. gott (:

sen e de typ plugg som gäller o ig elisabeth, jag orkar inte bry mig, har för mkt i huvudet. känns som att allt komemr gå skit.

funderade ett tag på att skita totalt i morgondagen.. men nej fan nu ska vi ta tag idetta, jag försöker va positiv men det är så svårt.

snacka om att verkligen byta ämne totalt!

nej nu ska jag laga mat.

återkommer med ngn bra låt senare.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards