Alla inlägg den 25 december 2008

Av bessibus - 25 december 2008 15:57

ja, jag tänkte lägga upp en bild på min julklappar. men när jag stod där o letade efter allt fick jag verkligen ett "woot?!" typ. jag kom typ inte ihåg vad jag fick. elel rom jag glömt ngt.

så slår vad om att allt inte är där, men lite grann iaf.

och så påminner jag er att om ni vill se mer bilder o inte bar text kolla in min bilddagbok. jag heter där "busiga-unge".

så kolla in det.

tänkte även lägga ut en ego bild på mig, de va ett tag sen ^^

tipsar er även om bra musik. bra som jag är.

1. eyes on fire - blue foundation <3

2. full moon - the black ghosts


det får räcka för nu. musiken är från twilight. se den om ni inte har sett den.

jag kan nog säga jag jag är smått "besatt"och de är ett hat-älskande förhållande^^

god fortsättning typ^^

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards