Alla inlägg den 14 december 2008

Av bessibus - 14 december 2008 19:50

ja, orkar inte ens skriva typ har redan skrivigt av mig idag.

säger ba, jag älskar dig o du vet svaret. du vet de. de va en dum fråga o jag vet att jag är dum om håller på med detta men va fan. sry det är inte ditt problem på det viset. även fast det oskrivet är det. asså låt mig. jag ber dig låt mig, men du kommer aldrig låta mig. intem er än vad det redan är, jag vet det. för jag känenr dig så himla bra. o du känner mig, du vet att du lär få kämpa ett bra tag. o jag vet att du kommer göra det också. jag evt de.

vet att det är dåligt tvivla inte på det heller. det är just kanske därför jag vill de.

pallar inte skriva mer. orkar inte formulera mig.

lyssna på bra musik, people. jag orkar inte ens tipsa om de.. då e ede ju ngt.

f**** på allt.


Av bessibus - 14 december 2008 11:46

jag hatar att ljuga. vet du det?

kanske inte, men det gör jag.

o nu har jag gjort det. första ggn på länge.

jag hoppas bara att du tar vara på det. jag gjorde det för din skull för jag ser hur ni påverkar varann. för din egen skull.. sabba det inte..

nog om det. tackar för gårdagen people. kulkul.

sara tackar för dig.

jag tackar alla.

btw pettersson sweetie. tack som fan för väskan. jag älskar den <3

nu har jag kommigt hem o duschat o så där, funderar på att se på film o mysa lite. eller gå in i mitt rum o dega o ba va.det blir nog iaf, böran på en film. vi sespoeple. pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards