Alla inlägg den 15 december 2008

Av bessibus - 15 december 2008 18:21

rent skit, en liten svacka är det just nu.

jag orkar inte med mig själv. typ.

o kan inte gå til kuratorn imorgon o så går jag dit o avbokar o vill ha ny tid. o får jag en? NEJ! hon kan inte skaffa ny tid åt mig. va fan! f****. cp som fan där.

jag gilalr min kurator, han e najs.

han e faktiskt mkt bättre än jag trott.

o mor min o jag är tillbaka där vi böörjade igen. orkar inte! seriöst! det känns som att vi inte komemr orka mera hon o jag, vi bara klagar åp varann.. kanske ska ta upp det med kuratorn också, fö de har jag inte gjort- än.

 menmen, ska ringa till moa o kolla om jag kan få låna andra boken nu, de e ngn dag sedan jag läste kalrt den så vill ha andra boken nu!

sen ska jag hem o plugga. baar plugga. typ. har prov på ons så. vore liksom bra att ha läst ganska mkt innnan dess. eftersom det inte gick så bra sist.

men men, palar inte sitta här med. funderar på en "promenad" ensam, i think i need it at the moment.

de a ett tag sen jag gjorde det. o nu känner jag att jag behöver hög musik o en lång ensam promenad.  en av det bästa sakerna för psyket, jag lovar!

ska bättre mig m bilder o musik. promise

tillsvidare

/e

Ovido - Quiz & Flashcards