Alla inlägg under december 2008

Av bessibus - 2 december 2008 21:42

jag vet att jag har snott den från en annan blogg (sooeet.blogg.se)

men den är så jävla bra. :D men den slår inte buckcherry - sorry, men den e bra :D

/e

Av bessibus - 2 december 2008 20:32

  • extra extra - say my name bitch - kolla in lala i teletubbies ^^ skit kul :D
  • Grotesco - Du skall inte runka bulle - bara för att den e så allmänt koko! :P
  • Grotesco - Ett kilo mjöl - bara frö att den spårar totalt o för at jag asgarvar åt dn när jag e trött o typ bara halva är kul^^ liskom innna det spårar :P
  • Extra Extra - Say my name bitch 2 - älskar mårten i detta klipp. störtskön xD

hah bara för att jag har sär humor xD

hoppas på att ni kanske får er ett asgarv med

/e

Av bessibus - 2 december 2008 20:15

ja ni halva plugget kvar.. känns lovande^^

nej emn de e inte mkt kvar nu på de som ska in imorgon. ska strax sätta mig o göra de sista. har en liten pause nu liskom.

haha o lyssna på detta jag blev lucia i kören :) haha! tönt men ändå, haha alla blickar på den snyggaste dvs JAG! haha, självgó som fan xD


oh jag gruvar mig som fan till tors, jag vill inte att dagen ska komma! jag vill verkligen itne, för jag tror inte att jag är tillräckligt psykiskt stark för detta nu. det känns bara som att jag kommer bryta ihop totalt o inte kunna ta mig på rätt spår igen.. det känns som att det bara kommer bli fel.


oh gud jag har till och med "Ont" i magen om de nu! tänk dig hur jag är på tors morgon.. ja jag vet jag kan skita i de, men jag har ju hängt ut de o allt så nej nu ska jag fan gå på detta. hur kjobbigt det än kommer bli.. asså allt inuti som jag förtränger o undviker måste jag möta nu..

hej psykologen.. ofta en kurator klarar av mig.


min moster sa faktiskt att det friskaste man kan göra är att gå till en psykolog.. känner inte direkt att de sämmer just nu. men ngn poäng lär hon ju ha. men ser inte den just nu..

omg, om ni bara visste hur jag känne rmig nu! jag säger bara inge mascara på tors morgon. får sminka mig sen.. efter besöket där.


aja nog om det.. nu e de typ bara mental peppning som gäller. till 1000!


väntar på att mor min ska komma hem. hoppas att hon köpte ngt sött, i need it! jag svullar eller "svälter" när jag mår skit o nu e de svull som gäller.. omg jag komme rva så fin inför beach -09.. men emn ska köpa kort ngn stans o börja träna, ska simma på fyrishov ngn dag, mamma hade ngn gång kvar på sitt klipp kort så.


klockan är nu 20.31 och plugget kallar.

/e

Av bessibus - 2 december 2008 14:21

kom nyss hem från skolan, ska ta mig ngt att äta sedan äre plugga om gäller.

trafik kunskap o svenska äre som gäller.

sen ska jag laga mat o dra till kören.. jippi.. not!

sen får vi se om jag är klar med pluggandet eller om jag måste plugga mer. har ju prov i samhällskunskap på tors så borde ju plugga tills dess med. men kanske tar det imorgon ist, känns osm att det kanske inte kommer gå in nu med allt annat.

o idag fick jag reda på att om jag inte hittar en apu får jag va i skolan m marina, från 08.30-16.30 kul.. not, hon ba då får du hålla lite lektioner å sådär. o springa efter mig typ. låter skit kul.. ska kanske fråga på bosses ändå. men tiff fick ju inte va hos en frisör sist så vf ska jag få va de nu?

aja. ska kolla där iaf. går dit imorgon skulle dit idag emn det blir väl imorgon. hinner inte idag känner jag.

annars blire väl 2 veckor själv i skolan.. FY FAAN! skit tråkigt.

aja, får hoppas på att kanske bli sjuk då eller ngt. :P

aja, pluggandet kallar o magen kurrar efter ngt att äta.

uppdaterar senare.

/e

Av bessibus - 2 december 2008 10:02

denna dag är fullspäckad!

jag sitter nu o kollar upp de sista om 80-tals sminket.

skit svårt att hitta om tkr jag!

men jag vet ju lite redan så det är lugnt i hope!

sen bär det av till skolan. ska ha redovisning i detta. mkt kul :D

det är ett grupp arbete om hela 80-talet, makeup, kläder, modeikoner, hår osv.

sen efter skolan borde jag gå till bosses o kolla där om apu. men vill inte!

sen bär det av hem igen för att plugga .. skit kul liksom. sen blir det en pause i detta för att laga mat o gå till kören.

sen är de plugga som gäller igen.

har ju en sak mindre att göra denna vecka iaf nu när detta snart är avklarat, då e de baar 2 inlämningsuppgifter o trafikkunskap o ett prov kvar. på 2 dar!

men det klarar vi. JAG!

får tankarna på annat då iaf. o kanske slipper gruva mig mera för tors.

o jag vill verkligen inte! eller jag vill men de kommer va så jobbigt, det känns som att jag bar vill stanna tiden eller springa åt andra hållet! men det går ju inte riktigt..

anledningarna hittar ni här! på dagens datum.


klockan är nu 10.08

ska sticka om ca 30 min. vilket ger mig typ 20 minuter till 80-talet.

jag tror att detta kommer gå sådär, är inte jätte förberedd vilket skrämmer mig lite. men men.

på mentorssamtalen vi hade tidigare denna termin frågade marina om de va ngt hon behövde veta om mig?

jag svarade exakt så här : inget som påverkar det jag gör här.

o svaret stämmer typ inte längre. jag blir mer o mer ofokuserad, jag engagerar (?) mig mindre o mindre o bryr mig mindre o mindre.

därför blir allt jag gör sämre o sämre, o detta låg jag o tänkte på igår. kul liv liksom.


jag tar ett djupt andetag o försöker att inte tänka på allt, men det är ju alltid där o skaver. de är fan ibland förvånande att jag fortfarande andas ibland. o nej people jag är inte självmordsbenägen. iaf ni får sånna tankar nu.. jag skulle aldrig, de e fegt! bara bara feg att ta den "lätta" vägen ut.

även fast vissa ibland trott att jag skulle.. men skärp er där, jag skulle ALDRIG!

jag vill bara försvinna ibland, kunna stoppa tiden o den bara va ett tag, tänka på allt o så, sen starta tiden iegn.. eller typ åka låångt bort. ngn som hakar på?


klockan slår 10.16 måste av sluta detta inlägg.


ha en bra dag människor.

/e

Av bessibus - 1 december 2008 21:09

sitter här borde plugga..

gör jag det? nej.

vad gör jag? jag snackar med ordförandet i "min" lilla förening xD 2 medlemar so far^^

borde förberada mig o skaffa lite mer info om 80-talets makeup.

äh, orka görat nu, gör de imorgon bitti. har ju ändå sovmorgon i evigheter.

så det löser ju sig. det gör de alltid.

sen imorgon blire mer plugg.

svenska o trafik kunskap.

kul kul liksom. sen kör.. *suck* jag orkar typ inte med det längre.

aja, nu e de snart dax att sticka från detta place.

orkar inte sitta här mer snart. e fan lite hungrig med. ^^

ha det bäst people. puss hej

Av bessibus - 1 december 2008 15:08

tack till alla som läser min blogg.. trots att ni minskade med ca 8 UNIKA pers denna månad kom vi upp i en helt okej summa people som tagit sig tid att kolla in min blogg. 362 st UNIKA besökare blev ni. tackar tackar.
ska vi försöka toppa detta m 400 denna månad? yeah in my dreams eller?

tack iaf, pöss på er :)

Av bessibus - 1 december 2008 14:38

detta är ett urskönt band, o alla lär ju känna till dom, en låt iaf,

oc - soundtracket - california^^

här tipsar jag om en annan låt.

lonely day :D skit skön att lyssna på.

så 2 låtar:

california - phantom planet

lonely day - phantom planet

Ovido - Quiz & Flashcards