Alla inlägg den 10 december 2008

Av bessibus - 10 december 2008 19:36

julstärnor visst e de fina?

men de e ju ett helvete att knyta!

antingen blir springan för stor eller så går knyten upp!

mitt tålamod klaraar inte riktigt detta!

menemn knuten e nu iaf knuten o den blev helt okej, efter x antal ggr gav jag upp.

jag har då inte en sån som är på bilden utan en "traditionell".

första ggn jag har en sån på typ 5 år, brukar alltid ha ngt "nytt"

men emn mysigt ljus gör dom.

btw, jag fick lite julstämning.

så kolla in klippet nedan.

/e 


Av bessibus - 10 december 2008 17:48

ja praktik fortfarande dådå.

hade trafik-kunskaps läxförhör, gick helt okej. kunde gått bättre men vet nu typ vad jag måste öva på o på fre så får vi tillbaka dom så då vet jag ju ännu mer.

sen drog till um o fixa tid.

sen bar det av till skolan, vi gjorde naglear hela dagen o gjorde klart alla "skisser" för st1:ornas stilanalyser.

mktmkt bra.

så nu e de 60-tal o kill-kompendiet kvar. ska nog göra lite 60-tal idag.

så jag får lite överstökat.


klockan är nu 17.51 runt 18.10 ska jag dra till pettersson o hämta buxbom till kransar. ska gå 1/3 lucia tåg imorgon så måste dit o hämta kransmaterialet som jag glömde där igår.

sen bär det av ner i förrådet o hämta lucia linne som ska strykas.  *suck*

o packa ner allt ganska så fint till imorgon.

o då e de ju praktik igen. sticker runt 12 o komme rtillbaka vid 2. o imorgon ska vi bnara hålla på med arbetena.

killkompendiet eller st1:orna, tror att vi sa stilanalyserna.

kulkul.


o hurrni idag va jag, matilda o sandra på stan efter skolan, vi hann besöka sara o josse på deras praktikplatser.

haha.

nu ska jag äta, lägger kanske in bra musik om ni har tur.

puss på er :D

/e

Ovido - Quiz & Flashcards