Alla inlägg den 1 juni 2009

Av bessibus - 1 juni 2009 13:33

över mig själv som faktiskt städat HELA lägenheten, som egentligen är liten 49 kvm, men ändå jag hatar att städa, och de är ett expriment för att se min mors reaktioner.

antingen blir hon,

1, glad, men frågar skumma frågor som vf städar du, går du på droger eller var du verkligen i skolan..

eller

2, begär mer och är itne nöjd klagar på att jag typ använt fel trasa mm.eller itne ställt tillbaka sakerna som de va.

3. inte märker.

4, märker och bli glad och begär inte mer (komme rinte hända, detta alt är FÖR BRA för de)


så ja, men stolt är jag iaf.

har även bättrat på min obefintliga bränna lite.

em är nu lite röd med va fan hittar ingen solfaktor grej.

de måste köpas.


så ska nog ta ngt att äta nu och diska upp det sen ta en tripp till statoil och typ köpa en glass.


med humöret vet jag inte hur d eär riktigt.

btw jag vill ta en promenad med musik! så de ska jag också göra :) haha.

ja ni hör av er om ni vill ngt 5000 gratis sms ftw!


men men so long suckers

/selin

Av bessibus - 1 juni 2009 10:35

ja va fan de är medvetet fel.

och folket får säga va fan de vill om att jaginte är i skolan just nu.

men jag orkar seriöst inte.

hade tänkt liskom skippa 1 lekionen och komma till datakunskapen men försov mig extremt vaknade för 30 min sen och ja, så sket jag i de! helt och hållet. för mitt humör är så dåligt sen igår! de är helt galet.

vf ska du jämt hålla på! jag är så näst intill att säga hatar just nu!

bokstavskombo!


så idag tänker jag inte görs så himla mkt!

tänker sola och göra klart min power point!

och lyssna på musik och hitta min bert-bok och skriva lite. jag tror att jag behöver de.


ska även antingen protestera och inte göra ngt här hemma eller så ska jag diska och damsuga eller sopa golven och se om hon märker ngn skillnad, om hon blir glad då eller begär MER! gör hon de kan hon ju fanimej DRA!!!


hej å hå palla mer nu.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards