Alla inlägg den 30 juni 2009

Av bessibus - 30 juni 2009 10:29

japp jag kom ju hem och va direkt med baby!
vi va ute och gick kom hem till mig sen och "sov" och sov. höhö ;)


sen i söndags så skulle baby upp fort! hans skulle sjunga i ngn kyrka så de va bara att hoppa upp. kan kysste han adjö och la mig och sov igen.
sen ööh. bakade jag bullar, mkt trevligt :) de blev goda, men de va kaos i bakandet x)
sen kom moa hit och vi mös åt och flätade hår.
en svettig(?) baby kom med, så han fick duscha lite först. sen så ja, blev jag lite dumförklarad av moa o emil.
moa drog hem och ööh. ja emil och ja, eeh.. haha. ja.
sen kom valle och vi va här en stund innna jag vle ut, då drog vi till bryggan och va, sen så ringde emils mamma och vi va tvunga att åka hem.
men först lite snabbt till mig för att hämta hans mobil och sen för att träffa lite folk.
sen drog vi hem  till han, packade. han åt. sen så mös vi lite. snackade i evigheter! och sen somnade vi runt 3 tror jag.
vaknade pigga (host) och glada (host) klockan 5. han skulle ju iväg klockan 6.
så de va bara att klä på sig.
asså btw hans mamma är såå sööt!
hon kom med frukost på säng åt oss! my god. så glligt.
sen fickade vi oss.. smycken på. toa besök. och mös lite innan vi va tvugna att gå ut. han skulle bli uppplockad vid 6. men hans pappa kom vid 6.45 tror jag xD

men iaf, sen va tanken att jag skulle gå hem. men jag fick skjuss av dom. haha. vilken familj. typ söt, men ja,. ändå hittar jag inte alltid ord för dom xD
så jag kom hem vid 8 och la mig och sov ngn h, åt lite, handlade. och år. och drog till sara och vi drog till bryggan och sen drog hon hem och jag gick tillbaka.
där va jag hela kvällen. trevlans.

jag sålde 2 cigg för 25 kr. mina sista två cigg.. men jaja. får väl kirra nya!

nu ska jag kila in i duschen och duscha. sen gå ner med handdukar och tvätta dom. sen ska jag förbi saras jobb. och gå lite snabbt på stan. innan jag gör ngt annat xD ska ladda på mobilen med pengar, 5000 gratis sms :) så bara smsa nu folk!


jaja längsta inlägget ever men jaja läs om ni orkar annars ha en underbar dag i detta älskade väder!
puss på rumpan.
selin

Ovido - Quiz & Flashcards