Alla inlägg den 9 juni 2009

Av bessibus - 9 juni 2009 08:33

em drar enr och möter upp valle och emil.

ci går till grand, vi skulle ju på spelning. ^^

kommer idt och där är alla. (ja ni får heta allal för jag kommer inte ihåg alla som va där)

vi kollar, först är de ett riktigt sommarband (enligt mig) de va bra, de ca de. faktiskt. 

sen va de Inner Kitchen och dom va fan bra! haha älska att han började strippa :O


men men, vi hänher utanför grand ett tag innan vi drar till klostergatan för att minna ska hem! 


ja vi vinkar av henne och nu är det bara dennis, danne, valle, freddey och emil + jag dådå kvar.

då går vi vidare till dannes hållplats.

påvägen får jag en ide att jag vill ha hem en gatusten! 

så dennis, (min trogna tjänare) tar upp den och BÄR på den HELA kvällen. 

han är för snäll! 


efter att dannes buss gått tar vi en sväng till luthagenslivs så alla kan köpa choklad. 

sen drar vi till en liten lust stuga vid freddey, där sitter vi i år. och ja sen ska emil hem. 

så vi emil o jag börjar vår väg hem till mig för att hämta hans jacka.


sen drar vi till bussen och asg på det. säger bara de! de är få folk som faktiskt lyckas!

 men sen kom bussen och han åkte iväg och jag gick för att träffa dennis valle och freddey men han hade tydligen gått hem.

vi står ett tag och pratar och valle sparkar på ett staket som går sönder som vi tillslut flyttar ca 50m och ställer framför en tunnelöppning xD

de tillkommer även 1 vägarbetsskylt.

då kommer dennis åp en sak. HAN HAR  GLÖMT MIN STEN!! panik. den men vi går och hämtar den och då dissar valle oss.

dennis o jag hämtar stenen och hittar en till skylt som vi sätter dit. och går och tänker på fler ideer man kan göra i tunneln. 

vi kom på 

1. grill fest

2. hus

3. fotbolls plan. (vilket typ är bäst)


sen går vi hem till mig med stenen. 

de ska bli en dennis sten! :D

älska att han följde mig heeela vägen hem! helt värt ingen har gjort de förr på samma vis. så puss på dig!


sen går han till bussen vid 00.30 och han missade den med 10 min. så han får gå hem. (tycker synd mom han! )


hur osm haver, smsade men folket ett tag sen somnade jag och vaknade för sent igen! min mobil funkar inte! alarmet funkar inte!!! :@

jaja så nu ska jag göra mig klar och gå ut en stund, fuck power point!


so long suckas!

/selin


(sry för de bajs långa inlägget!)

Ovido - Quiz & Flashcards