Alla inlägg den 15 juni 2009

Av bessibus - 15 juni 2009 12:49

jao igår så fixade vi lite i mitt rum.

de är nu ett svartöverkast på min säng, med 2 STORA kunndar i grått med typ vitt mönster på.

det är även 2 rullgardiner (kärlek, men de släpper in lite ljus i e glipa!)

och så lila "porr" gardiner, jag kallar dom för de, för de fanns i andra färger men de såg porriga ut de är liksom genomskinliga och lite glansiga.. :P

me like! 


em ja d eär väl de. nu saknas de lite vin konst här inne och en taklampa om min mamma och jag kan komma på ngt bra till de, (vi har väldigr olika smak! )

och en hylla eller 2 skulle göra lite skillnad så jag blir av med lite lådor! sen är de fint här. 

oh, just ja, måla om en byrå som är röd nu.. till typ ngt annat!


på kvällen drog jag till moa som har lite FÖR mkt energi.. dvs dryghet och tortyr för mig.. :P 

men de va trevligt :)


ja. nu har jag just slitit mig från att läsa 4:de twilight boken (så länge vi båda andas) dom är sååå bra! seriöst läs dom! de är kärlek. <3


och glad nyhet i natt kommer chemiil hem :D:D:D *happyface* 

ja jag har saknat han är är ju typ mitt liv, vi ses VARJE dag! 

min babe kommer hem :D  men men, nu ska rullgardinen upp. lite smink ska på sen sk jag nog fortsätta läsa :) 


så so long suckas

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards