Alla inlägg den 12 juni 2009

Av bessibus - 12 juni 2009 17:44

bajs på vissa människor! vf ska jag va svag och så?

nej usch och fy! men ska snacka med sarah och om de är ngt så blir de väl de ikväll. :) annars har jag ju andra alt..

Av bessibus - 12 juni 2009 11:48

japp nu är de fan sommarlov.-

betygen va väl heelt okej? 1 mvg, 9 vg och 6 g? eller va va de xD

man ska då inte klaga föör mkt!


men d eva onödigt att komma, vi va där i 20 min... -.-

menemn gick på stan en stund och köpte jordgubbar och cigg! 

gz och ja satte oss sen och åt när de andra gått.


nu ska jag plocka ihop tvätt och så sen ska jag om jag får ta en tripp förbi min praktik :) trevlans, kickan har missat mkt av mitt liv :P


inte bra xD

ej nu är sommarne här fan va skönt!

solong suckas.

/selin


(ps. världen är tråkig.. )

Ovido - Quiz & Flashcards