Alla inlägg den 13 juni 2009

Av bessibus - 13 juni 2009 18:47

jao de är vad kvällen bjuder på.

hoppas på en värd kväll :) 

så mobilen är vad jag nås på mina kära.

/selin <3

Av bessibus - 13 juni 2009 12:22

ja men va fan de är så!

vi börjar med dennis, valle och chemil..

dennis är snart i piteå..

valle och chemil är i london.

vi fortsätter med moa, som är ngn stans..  siggefora?

teresia är utomlands på okänd destination.

pettersson och amanda ska på läger. så de är inte heller hemma!

har jag glömt ngn nu?

annars har ju fan 7 pers som jag känner bara försvunnit. och typ de jag umgås mest med! 


bajs på er alla!

lovar att nrä ni kommer hem så ska jag sticka! :(


nej nu ska jag fan göra nytta eller ngt, rullgardinen kanske ska upp nu då! så kan jag köpa gotti och se på film i min ensamhet. 

so longsuckas!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards