Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

eckel

Av bessibus - 1 juni 2009 10:35

ja va fan de är medvetet fel.

och folket får säga va fan de vill om att jaginte är i skolan just nu.

men jag orkar seriöst inte.

hade tänkt liskom skippa 1 lekionen och komma till datakunskapen men försov mig extremt vaknade för 30 min sen och ja, så sket jag i de! helt och hållet. för mitt humör är så dåligt sen igår! de är helt galet.

vf ska du jämt hålla på! jag är så näst intill att säga hatar just nu!

bokstavskombo!


så idag tänker jag inte görs så himla mkt!

tänker sola och göra klart min power point!

och lyssna på musik och hitta min bert-bok och skriva lite. jag tror att jag behöver de.


ska även antingen protestera och inte göra ngt här hemma eller så ska jag diska och damsuga eller sopa golven och se om hon märker ngn skillnad, om hon blir glad då eller begär MER! gör hon de kan hon ju fanimej DRA!!!


hej å hå palla mer nu.

/selin

 
 
Det Kexiga Kexet

Det Kexiga Kexet

1 juni 2009 11:39

*stolt för jag peppade dig till att städa* :P
Men jadu, fuck skolan ibland, vill man inte så vill man inte ;) Schools out !!
och så ska du träffa mig sen oxå, glöm inte de möhöhö ^^
Anyway, hörs later hun, peace out

KEX

http://www.kexetsblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kex

1 juni 2009 11:44

Förresten, "eckel" vare väl jag som skrev första gången ? ;D my little copycat höhö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards