Alla inlägg den 11 juni 2009

Av bessibus - 11 juni 2009 22:40

vill du se mina älsklingar gå in på bilddagboken och sök på busiga-unge och kolla in dagens datum! de är bara fööör fina :D


selin

Av bessibus - 11 juni 2009 19:04

ja idag lämnade bögen oss..

den sista som fick träffa och krama om han!

haha när jag väntade på han började fan alla snacka med mig! 

#1:

hon frågade om bussen gått.

ja svarae ja (för de hade den typ nyss gjort) 

sen börja hon prata massor om cykling och bussar. herregud,

inom 2 min hade 3 pers frågat mig..


sen wierdness #1 va när en gubbe stannade till framför mig, studerar mina ben och säger att de är snygga, och sen säger han ngt som jag absolut inte fattar sen säger han. "du borde ha bruna strumpbyxor inte svarta" kollar på mina ben igen och går! 

ba men va :s


hur som helst sen kom dennis och vi kom in på en karta som man kunde kasta saker till varann med. man kunde tydligen även höra varann..

sen spårade de så dildos mm skulle flyga hej vilt xD


sen kom hans buss. och han fick massa kramar!

han kommer saknas! haha, de kommer typ kännas som att han är död eller ngt :O 

 konstigt i know men va fan!


men jag ska lära mig flyga så ska jag flyga och hämnta hem han i sömnen.. :)

dunderbra plan, (älskar ordet dunder xD )

sen ska han få bo på min balkong och sova på mors solsäng. och när de regnar får han mitt golv..  :P (ironi,)


han kommer iaf bli saknad så jag ska komma på hur jag ska göra min dennis sten och göra den snart :D så ska jag skicka bild. lovar :)


aja, nu blir typ msn och lite annat so long suckers!

/selin

Av bessibus - 11 juni 2009 19:03

hör eller häpna men jag har köpt skor.

japp. så äre. 2 par, ett  par med klack och ett par utan!

ni kommer dö av avund! de kommer strax upp på bdb.

de ska användas flitigt. 

puysshejs!

Av bessibus - 11 juni 2009 09:34

ja ni, vad ska jag säga vet inte vad jag skas skriva om dagarna eftersom jag inte komme rihåg va jag gr på dom efter som jag umgås med samma folk jämt! 

lyssnar på soad (system of a down) och ja degar. skulle dragit till skolan för att ha mött upp en kompis men de blev inte så! skolan va typ stängd, nej men bokinlämningen va de så.


denna dag ska jag va med mami, och dennis lite snabbt, måste inna krama sönder hans överkropp innan han åker! 

sen ska vi åka till lena (mor o jag asså) opch grilla! ska bli sååå gott! jag dör.

hur som helst ska säga att det inte blev ngt nu och få iväg oss.

solong suckas

lovar att uppdatera mer utförligt sen :D

btw emil och valle och alla är på väg till london! jag är fan ensam här! dennis åker juh med! buhu!

aja ha de bäst 

/selin


p.s bjuder på musik :D system of a down - hypnotize

Ovido - Quiz & Flashcards