Alla inlägg under juni 2009

Av bessibus - 8 juni 2009 18:29

jag är inte på blogg humör för stunden!

lev med det.

men bloggar säkert senare för det! 

puss på er små tussar nu ska jag på en spelning.

/selin

Av bessibus - 7 juni 2009 09:52

ja ni folket, igår så drog jag in till stan och träffade chemil.. igen! höhö

och vi drog till sara babys jobb :)

sen drog vi till bryggan och försökte få tag på folk men ingen ville.. :(

sen kom freddey och jag typ drog hem och åt efter att vi letat efter lite pärlor till chemils hår.


jag åker hem snabbt til moa och lämnar pirates 1 som hon ville låna :)


sen drar jag till bryggan frö att möta en DRYG emil.

tack o lov at de försvann. x)


och vi drog hem till emil och åt och ööh ja kollade på tv, tills vi drog in till stan på chemils eckliga moppe bög!

den va av typ 100 ggr i typ korsningar mm..

och ja bajs på den!!! :@

sen så hittade vi hem till freddey och såg på film med massa folk. 

(valle, minna, dennis, findus, janna, amanda, danne, freddey, emil och jag, (det blev rätt va?) ). 

 em ja emil och jag skulle sen hem till var och en.. MEN......

MOPPEN LA JU FAN AV!!! :@ hora på den.

så ja efter flera försök så bestämde vi att vi skulel dra hem till mig och sova.

så vi gick hem till mig vid halv fyra.


sov och vaknade vid typ 9? nu ska jag va duktig och göra frulle :)


so long suckers

/Selin

Av bessibus - 6 juni 2009 09:52

hur håller man sig vaken på kvällen..? asså jag vet hur men liksom kan ngn ge tips.

jag somnar ju alltid under mina sms konverationer jag har på kvällen. 

de är liskom inte folket som är tråk utan bara jag som typsomnar. xD

jaja.


igår va cheeemil här :) trevligt :) haha så jag ahr märken jag "stör" mig på på min kropp nu.

men men de leeever jag med!


dagen bjuder väl på de vanliga i guess. :)

oh jag vill ta en dusch, tvätta mitt hår så jag kan fixa till de på nytt för de ser verkligen inte bra urt!


solong suckas 

selin

Av bessibus - 5 juni 2009 17:37

ja chemil ochjag är här hos mig nu (ovanligt)

em ja palla vet ej vad som hänt sen jag skrev sist.. 

men ja, dagen har inte bjudigt på så JÄTTE mkt heller. ba trevligt folk :)

ööh. ja. heeeej 

(dryga jävel tänker ni nu.. säger vi) 

jaj so long suckers skriver när dehänder ngt ;)

/selin

Av bessibus - 4 juni 2009 15:21

ja, på samhällen så va de 2 kvinnor (haha palla att jag använder de ordet) som pratade om jämställdhet osv. tex, att vi flickor ska va söta och är omtåliga osv, medans killarna är hårda och frammåt osv. de är ju så fel! herregud, jag blir bara upprörd! btw när jag får barn, ge mig aldrig ett rosa eller blått kort! HATAR DMO korten! herregud, jämställdheten blir ju fel redan där!


my god jag blir bara upprörd! shit! åh, hora på världen! bajs bajs bajs!

de är int ejämlikt, man respekterar ju fan knappt kvinnor! detta peppar mig till att vilja bli typ mer ja, jag vet inte. framåt och typ ja föreläsa om detta, kan ju hålla på i år!

tkr detta är så äckligt intressant!


nej fyfan på allt som säger jämställdhet när de verkligen inte är de!


chemil kommer nu, so long suckers.

/selin

Av bessibus - 4 juni 2009 09:58

jaja, hur som haver, igår så va jag med alla igen! alla lär ju veta vilka de är nu om ni läst min blogg lite xD

hur som haver, så va vi här innan vi drog in till stan för bio! ja vi gick på bio!

vi såg natt på museet 2. (trailer längre ner)

em sen så va vi ute men de va kallt så vi gick till genomfarten där de va som de va.

dennis och maria blev kvar, medans chemil sara och jag drog vis 10 så sara skulle hinna med bussen.

sen drog jag o emil hem till mig, han hade jackan här och så.

på vägen in kommer de en tant och frågar om vart 6 A är, (tror hon jag vet tror hon ju jävligt fel) men men hon ba ja vet inte var jag bor o blablabla..

men men sen gick hon och jag hämtade emils jacka och vi hamnade i ngn form av deeptalk i min trapp till typ ööh. 23.30-00?

sen gick vi till bussen och jävlar va de va KALLT! helt sjukt, vi skakade som 2 asplöv! haha.

em så ja, när emil kligigt på bussen så ja jag frös som ett jävla cp på vägen hem och trodde jag skulle bli våldtagen ett tag, men de blev jag inte eftrsom jag va den enda på hela vägen! :S


kom hem låg och somnade förhållande vis fort. men sen var de knas när jag vaknade hela tiden och vaknade verkligen HELA TIDEN! de va värst typ när jag vaknade runt 4-4,30 då kunde jag knappt somna om!


men men vaknade för typ 30 imn sen så ska ta och fixa mig nu sen dra till skolan!


aja so long suckas!

/selin

Av bessibus - 3 juni 2009 12:34

japp pettersson och jag skulle ju träna i morse! och de gick ju som de gick, jag försov mig lite, mobilen SAMARBETADE INTE!!!! :@

men men vi kom dit 1h för sent iaf.

jag körde roddmaskin ca 5000 m och sen sprang jag en stund.

bredvid springer en snubbe som läser tv4 nyheterna, asså över sverige! haha ballt xD han hade bra kondis men va extremt kort!

jaja va där i 1 timme innan vi drog oss hem.

så åt nyss och har kollat lite på tv.

ska duscha och sen sova en stund vore så himla skönt!


jaja, so long suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards