Direktlänk till inlägg 10 december 2008

ibland ere faktiskt ganska kul

Av bessibus - 10 december 2008 17:48

ja praktik fortfarande dådå.

hade trafik-kunskaps läxförhör, gick helt okej. kunde gått bättre men vet nu typ vad jag måste öva på o på fre så får vi tillbaka dom så då vet jag ju ännu mer.

sen drog till um o fixa tid.

sen bar det av till skolan, vi gjorde naglear hela dagen o gjorde klart alla "skisser" för st1:ornas stilanalyser.

mktmkt bra.

så nu e de 60-tal o kill-kompendiet kvar. ska nog göra lite 60-tal idag.

så jag får lite överstökat.


klockan är nu 17.51 runt 18.10 ska jag dra till pettersson o hämta buxbom till kransar. ska gå 1/3 lucia tåg imorgon så måste dit o hämta kransmaterialet som jag glömde där igår.

sen bär det av ner i förrådet o hämta lucia linne som ska strykas.  *suck*

o packa ner allt ganska så fint till imorgon.

o då e de ju praktik igen. sticker runt 12 o komme rtillbaka vid 2. o imorgon ska vi bnara hålla på med arbetena.

killkompendiet eller st1:orna, tror att vi sa stilanalyserna.

kulkul.


o hurrni idag va jag, matilda o sandra på stan efter skolan, vi hann besöka sara o josse på deras praktikplatser.

haha.

nu ska jag äta, lägger kanske in bra musik om ni har tur.

puss på er :D

/e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards