Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av bessibus - 20 augusti 2008 22:02

hej hej, jag kanske kommer ha denna blogg lite mer än vad jag trott innan, jag börjar hitta en bra stril på den nu. men jag gillar fortfarande min andra lite mer, emn det jämnar ut sig, kanske har kvar denna ett tag till, hade tänkt dumpa den, men kanske har en som jag skriver mer "personligt" i och en annan som jag skriver om skola, mode, project mm.
aja, jag gjorde en ganska enkel design på denna blogg. en lit emer mörk o mer höstig. lite mer som jag känne,r ska fixa lite mer imorgonmen pallar inte det just nu.

ha dte bäst där ute puss och kram

Av bessibus - 20 augusti 2008 17:26

ja jag kanske inte är den bästa bloggaren,  men jag har ju två bloggar. denna och bessibus.blogg.se där skriver jag oftast tyvärr. men men, inte tid för att böla eller, hur som helst, skolan har börjat nu. haft första dagen idag. kan ju inte säga att jag gjorde mkt eller. vi fick ju schema och så men inte mkt mer eller.
ska skriva ett cv nu snart och gå ut emd det och leta praktik-plats också nu när jag vet vilka veckor det är, vilket är mkt bra. om jag börjar leta nu får jag ju bra plats. förhoppningsvis (:

annars vad händer i mitt liv, det är väl på bättringsfronten. men det är ju verkligen inte bra! men det är bättre än tidigare och det  är ju en bra början om inte ngt.

hmm. vad kan vi mer skriva när vi ändå är här..

jag har skaffat ett mörkt hår, skulle blondera med det blev motsatsen till det. men det blev bra jag är ganska nöjd, letar nu grymt mkt efter min hetta som jag verkligen vill ha fler av. känner mig så söt i dom XD ;) haha, och det finnsv erkligen många sånna fina på stan nu, och jag har hittat matchande halsdukar, urgulligt.

appråpåmodet i höst är det väldigt mkt rutigt och skjortor, stickat, virkat, spets, lila tro jag blir en hit, aven mönstrat. skulle kunna hålla på i en evighet. läste att smink modet är marketade ögon men även röda läppar. och iskor är det lite "grövre" eller vad man ska kalla det.

aja, ska ge mamma lite ben massage nu, ha det bäst därute. puss hej!


Ovido - Quiz & Flashcards