Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av bessibus - 6 augusti 2008 19:16

okej, jag evt att jag är en dålig bloggare, men vad ska jag göra, jag verkar ha lite till liv, har varit grymt mkt borta i hälsingland. så jag har ju faktiskt anledningar!

hur som helst, idag är det onsdag och elisabeth har varit grymt osocial hela dagen. hon funderar på att vara ännu mer osocial. iaf för denna dag.

imorgon vad händer då, jo sara kommer in till stan tror jag o vi ska va, vi får se om pettersson åxå vill "leka" lite.

på fredag är det bara "upp-peppning" som gäller opch hoppas på bra väder för lite mys i stadsparken. om allt går rätt.

vad händer mer, behöver läsa upp mera höst mode. de ska jag nog gö, och snacka med tessi behöver jag åxå göra. ser ni jag har fullt upp.

hur som helst morsan vill åt datorn, så ska flytta mig, och gå ut o gå lite tror jag. alltid lika skönt att gå för sig själv och lyssna på skit hög musik.

men hurrni, ha det bäst där ute, puss hej.


Ovido - Quiz & Flashcards