Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

skola

Av bessibus - 20 augusti 2008 17:26

ja jag kanske inte är den bästa bloggaren,  men jag har ju två bloggar. denna och bessibus.blogg.se där skriver jag oftast tyvärr. men men, inte tid för att böla eller, hur som helst, skolan har börjat nu. haft första dagen idag. kan ju inte säga att jag gjorde mkt eller. vi fick ju schema och så men inte mkt mer eller.
ska skriva ett cv nu snart och gå ut emd det och leta praktik-plats också nu när jag vet vilka veckor det är, vilket är mkt bra. om jag börjar leta nu får jag ju bra plats. förhoppningsvis (:

annars vad händer i mitt liv, det är väl på bättringsfronten. men det är ju verkligen inte bra! men det är bättre än tidigare och det  är ju en bra början om inte ngt.

hmm. vad kan vi mer skriva när vi ändå är här..

jag har skaffat ett mörkt hår, skulle blondera med det blev motsatsen till det. men det blev bra jag är ganska nöjd, letar nu grymt mkt efter min hetta som jag verkligen vill ha fler av. känner mig så söt i dom XD ;) haha, och det finnsv erkligen många sånna fina på stan nu, och jag har hittat matchande halsdukar, urgulligt.

appråpåmodet i höst är det väldigt mkt rutigt och skjortor, stickat, virkat, spets, lila tro jag blir en hit, aven mönstrat. skulle kunna hålla på i en evighet. läste att smink modet är marketade ögon men även röda läppar. och iskor är det lite "grövre" eller vad man ska kalla det.

aja, ska ge mamma lite ben massage nu, ha det bäst därute. puss hej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards