Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av bessibus - 24 augusti 2008 11:20

det blev promenad med pettersson
först gick vi til donken, KAFFE!!! petersson börjar vekrligen gillat! de va ju hon som ville dit likosm XD
sen blev det promenad mot centrum. in till en kiosk vi behövde tuggummi, så det köpte jag o pettersson en klubba. hah hon fick en blå tunga av det asså.
sen började vi gå mot stadsparken, på vägen träffade vi tiff, sofia och teresia. senare precis i stadsparken träffade vi anna och rebecca. hur som helst pettersson och jag gick en sväng i stadsparken, värtsa mys känslan de va där :O hur smo helst, vi hittade toaletter!! fast det kostade en 5a men ändå, toaletterXD
ass¨vi frös väldigt mkt så för att hålla värmrn höll vi handen och så satte vi oss på varmagubben. när vi väl satt där kom det et jävligt stortgäng de gjorde fin entré *host* , dom ba, hej, vi va tja ;) haha not. de snackade jag svarade sen som ba han e bög, jag ba vem e bög. han ba nej jag e inte bög. o blablabla, sen vart det han, får jag en puss jag nej, de gick. och vi tänkte typ va?!
sen efter ett tag gick vi. vi höll fortfarande handen, för att hålla värmen, lite mer. vi träffade på robin, eller han cyklade o vi hej robin o han tja, elelr liknade, (fett onödig fakta men ändå)
hur som helst vi gick hemåt och vid ett övergångs ställe stannade vi och ett killgäng gick förbi, en kille be tja tjejer, typ, en annan ba typ hallå vänta dom är ju lebbar!!. vi typ asg efteråt. killar har verkligen olika fantasier. eller? trodde inte de va såå avskrämmande. 
aja sen gick vi hem. så tack för en mysig kväll. min lebbo <3

vad händer idag då? jo jag ska hjälpa mami lite sen får vi se vad som händer. skulle vilja gå ut o springa, men vi får se hur det blir med det. aja, ha det bäst därute, puss hej 

Ovido - Quiz & Flashcards