Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

jag behöver sömn.

Av bessibus - 31 augusti 2008 12:49

jag behöver seriöst mer sömn, jag har sovit typ 6h eller mindre varje (!) dag denna vecka, och jag behöver mkt mera sömn nu. ¨

ska försöka lägga mig tidigt, (lycka till) det blir väl typ 00.00-01.00 som vanligt och upp vid 06.30 dvs då får jag för lite sömn igen! detta är bara en ond cirkel.

hur som helst, i fredags va det mys för att de den historien i bilder gå in på min bilddagbok (http://msselin.bilddagboken.se/p/main.html)

igår va de städadne och plockande, sen bara typ degande, vid 9 kom pttersson o vi såg på film. sen vid typ 12 gick vi ut för att träffa hyllert. vi gick ute i kylan i typ 2h innan han tog bussen in til stan igen.

då drog vi hem för att bädda och vi la oss runt 03.00 för att sedan vakna alltför tidigt.. eller dvs klockan va normalt för att vakna men vi hade sovit alltför få timmar.

så vad händer idag, jag ska städa lite till. och gå ut med sopor mm, och handla ska jag åxå gö.

sen typ dega, jag evt inte om jag pallar med så mkt.

 imorgon är det ju skola igen, och jag tror att det är idag vi har världen läängsta lunch, så jävla ovärt.. vi går ju knappt i skolan, det är inte kul, jag klagar över vårt för slappa schema nu. vi har ju typ 2 lektioner per dag, det är hemskt!


ha det bäst. puss.

 
 
matilda

matilda

31 augusti 2008 14:40

hahaha, elisabeth! Fan va du skulle klaga om vi hade fyra eller fem lektioner om dagen och så klagar du på att det är 2 nu också! puss på dig din klagomoster!

http://www.huldamareng.bloggagratis.se

 
sv: tisdagen före den såå längtade dagen onsdag.

sv: tisdagen före den såå längtade dagen onsdag.

31 augusti 2008 14:43

skojja inte att hon hade snygga kläder! Men får itne du studiebidrag snart eller är det redan upp handlat ? :)

http://www.huldamareng.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards