Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

en onsdag i mitt liv

Av bessibus - 18 juni 2008 11:26

jag va hemma o satt vid datorn, sen helt plötsligt plingar det på dörren..
vem kan de va? jo de va linda
(jag chockad, hur fan hittade hon hit, då gick hissen upp, hon är inte ensam)
bakom dörren stod moa o putte.
de drog med mig till ica maxi för att köpa godis
då fick linda en idé, vi åker till linus.
linus kom (på moppen) o vi började cykla.
och vi cyklade o cyklade upp för helvetesbackar i motvind. typ.
höger o vänster o blablabla. hur som helst kom vi till en grusväg, som ärligt talat gick upp o ner. vi cyklade o de va jobbigt ett tag. men vi kom fram.
(jag cyklar helst inte den vägen igen)
vi spelade pingis. rundpingis.. (jag sög.. XD linus typ ägde.. ibland iaf.. XD)
sen hittade jag vikter, :) elisabeth ville testa sin styrka..
hon hade ingen.. det gick inge bra..
alla (moa o linda) fick upp den över huvudet..
jag fick den halvvägs till axlarna... så jag är då fortfarande svag.
sen kom elisabeth på, det är ju fotboll idag, när börjar den?
linus sprang och kollade och den började om typ 2h (?)
så vi började dra oss hemåt.
sen vi bror hjorts (?) hus skildes vi åt. linus putte o linda drog till max.
moa o jag hemåt för att äta.
jag åt bytte om o drog till moa, där spenderades kvällen.
först fotboll. sen foto. sen "bråk". sen håll fast linus så vi får se hans smile-gropar. sen kubb.
vi lottade lagen.
jag putte o linus va ett lag.
moa linda o vigge ett lag
först ledde motståndarlaget, sen vände det. o sen vann dom.
vi förlorade..
men vi va glada ändå :P
säger vi.:P
haha, tack för en rolig dag människor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Presentation

Omröstning

ska jag byta blogg så jag kan ha fler bilder?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards