Alla inlägg den 17 juni 2008

Av bessibus - 17 juni 2008 19:00

jag då har man hakat på alla andra och skaffat en blogg.

fast jag har velat ha en länge men nu tänkte jag, nu sk jag fan skaffa en.

så det har jag gjort.

sommarlovet är helt okej hittills. vi får se hur det slutar.

men jag är helt övertygad om att detta blir mitt bästa å sämsta år hittills.

men jag ska fixa lite på bloggen här nu, och utveckla mina kunskaper. haha. h adet bra puss!


Av bessibus - 17 juni 2008 14:31

idag kom petterson hem :D

vi träffade henne en stund, jag o moa. vi satt utan för moa ett tag

sen drog vi ut på äventyr..

jag o pettersson på samma cykel. moa på min.

vi hittade en hängmatta.. vi lekte lite och blev bevakade av de som bodde i hyreshuset bredvid.. :P

haha, sen drog pettersson hem o jag o moa drog ut o träffa robin, sunda, putte och linda.

sunda drog hem och resten av oss drog till parken utanför mig och träffade på vigge o konke.

sen blev alla trötta så vi drog hem.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards