Alla inlägg den 24 juni 2008

Av bessibus - 24 juni 2008 14:16

gud ad jag 'r en dålig bloggare!

aja, vi drar det som hänt lite snabbt.

sara sov här en kväll. mkt mysigt, mååste göras om.

har spenderat mkt tid med moa på sista tiden.

var ute och sprang igår. träffade även elin jocke o stoffe igår.

mkt trevligt. synd att elins kort trasslade annars hade vi haft det ännu mer mysigt.

idag har jag bara städat och fixat här hemma.

jag har dammat. dammsugat. torkat golv. vattnat blommor. försökt fixa med "nya" tv:n.. insåg dock ganska snabbt att jag sög på att ställa in kanalerna, (hjälp). har lagt ut glidskydd under en matta. mkt drygt.

nu ska jag gå ut med skräp (allt möjligt dvs.) gå ner i förrådet.

sen blir det pettersson för hela slanten. bara pettersson. sorry.

ha det bra där ute.

puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards