Alla inlägg den 2 juli 2009

Av bessibus - 2 juli 2009 23:32

jag hatar dessa små jävlar så idiotiskt mkt!

det finn sfan ingen värre insekt eller varelse på denna jord! (efter spindlar då då)
jag ahr nun efter ikväll 20 myggbett på mina ben!

och har säkert dödat ca 200! 

asså jag hatar dom hatar dom hatar dom!

därför uppmanat jag nu alla som har vatten runt sig att hälla i basiskamedel i dom så myggorna dör eller typ offra en människa för att döda myggsläktet! 

världen skulle bli ett bättre ställe att va på då


om kvällen, va lite ovärd hade då å då ganska tråkigt. men sen ja blev de kul :) 

va med valle heeela kvällen, gullunge! :) 


nästa ämne saknad!
emil din förgrymmade unge kom hem nu! jag saknar dig så äckligtmkt att de finns inte! <3


och sista ämnet. världen är för liten igen. en viss person jag itne trodde skulle vara på ryggan va de, trevlans. vi utbytte lite "blickar" innan hon gick. hon hade iaf ny man, men asball skalle, tatuerad som fan :P


jaj anu ska jag va social. so long suckers. 

/selin

Av bessibus - 2 juli 2009 16:18

detta är tillgfällig design bara.

ny mer snygg komemr sen.

so long suckas

/selin

Av bessibus - 2 juli 2009 10:31

jap de va ju picknick igår. de va mys och trevligt. 

orkar inte utvveckla mera :P
de satt ett killgäng iaf ganska nära oss, hah deraskonversationer va ngt roliga. xD hhahaha. jaja.

vi fick även sällskap av några kilalr sen. hur jag ska beskriva dom de vet jag inte. 

när dom gick gick även vi.

vi blev typ "förföljda". från typ stadsparken, till typ statoil. även fast vi ibland gick olika vägar, jag menar vad är oddsen :S
men men sen gick vi hem och jag tvättade mig och la mig och kollade på tv. medans sara och ello pratade på balkongen.

sen blev de morgon och de drog hem.


nu fundrar jag på att blöta en handduk occh lägga mig på balkongen och sola lite.

jaja. ha en bra dag, so long suckers.
/selin

Ovido - Quiz & Flashcards