Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

dett är är ett hatinlägg om mygg!!!

Av bessibus - 2 juli 2009 23:32

jag hatar dessa små jävlar så idiotiskt mkt!

det finn sfan ingen värre insekt eller varelse på denna jord! (efter spindlar då då)
jag ahr nun efter ikväll 20 myggbett på mina ben!

och har säkert dödat ca 200! 

asså jag hatar dom hatar dom hatar dom!

därför uppmanat jag nu alla som har vatten runt sig att hälla i basiskamedel i dom så myggorna dör eller typ offra en människa för att döda myggsläktet! 

världen skulle bli ett bättre ställe att va på då


om kvällen, va lite ovärd hade då å då ganska tråkigt. men sen ja blev de kul :) 

va med valle heeela kvällen, gullunge! :) 


nästa ämne saknad!
emil din förgrymmade unge kom hem nu! jag saknar dig så äckligtmkt att de finns inte! <3


och sista ämnet. världen är för liten igen. en viss person jag itne trodde skulle vara på ryggan va de, trevlans. vi utbytte lite "blickar" innan hon gick. hon hade iaf ny man, men asball skalle, tatuerad som fan :P


jaj anu ska jag va social. so long suckers. 

/selin

 
 
Dennis

Dennis

3 juli 2009 13:15

sv: jasså rawr och dreggel säger du? vet inte om jag håller med men du vet ju att jag finns här och det är bara att komma och se och ta ifall du skulle vilja ;))
Hah, men jag kommer.. i mitten av augusti :D Då får vi hitta på saker!

http://denniswesterberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards