Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av bessibus - 8 augusti 2009 21:34

meil och jag gjorde en tårta nyss, ska bli mums att äta.

vi laddar även ner rush hour 3 just nu vilket ska bli kvällens nöje ! :)

innan ska vi nog leka lite med vaniljkräm.. ;)

dricker förövrigt kaffe medans baben springer runt efter tejp typ xD

vi bäddade nyss sängen och ja ska lägga oss där nu en stund tror jag.


igår va de lite underbar/bajs dag.

börjhade med en ålandsresa :) kul kul :) vi handlade lite, emil köpte en parfym och jag köpte tuggummi. :) 

sen sprnag vi runt på båten satt och mös och gjorde resans-roligaste, köra ett bil spel xD jag sög men jalev bättre :)

sen på kvällen gick vi ut och då träffa jag jonte sen ballade baby ur, och sen blev jag sur på hnm efter en lång diskution, vilket vi snacka om och allt är bra osv. och han höll om mig till sjag somnade igår. de är  så mysigt, jag älskar hnm <3


idag va de bowling som gällde, de va emil, tanya, crille, freddey och jag som körde. crille hade aldrig gjort de förut och jag sög, kom sist och freddey vann med häst längder.. :O (dold talang tro?) 


nu ligger baby och kollar mkt på mig så ska lägga mig bredvid han.


så nu vet ni att jag lever so long suckas.

/selin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards