Alla inlägg den 4 juli 2008

moa

Av bessibus - 4 juli 2008 19:41

moa har typ blivit mitt lv snart XD

hah vi har varit hur mkt som helst på lovet, älskar dig gumman.


aja hur som helst så va vi i ulva kvarn igår på dagen o sen rutn 7 så drog vi till gränby, jag skulle köpa en ny bikini. och det gjorde jag med. 2 överdelar o en underdel i färgen svart.


idag har jag puttat våran gamla bil som inte rör på sig naturligt utan behöver elisabeths styrka som hjälp. ;) till parkaringen bredvid den ska skrotas sen har jag även handlat.

sen drog jag o moa till gränby. vi åkte sen hem till mig för att se hairspray, efter typ halva filmen drog hon hem för att äta, men snart kommer hon tillbaka, då ska vi se klart.

ha det bra därute alla som läser. kommentera gärna alltid kul med kommentarer,

puss på er!

mysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards